fredag 3 december 2010

Ja mår illa!!

Idag har jag spenderat mesta dels i min säng. Har mått sjukt jävla dåligt och mått illa hellllllla dagen. Va tvungen att ta mig till Vårberg för att hämta min mobil. Smarta jag glömde den i en butik igår. Men snälla som dom va rinde dom min kompis och sa att mobilen va där och att dom lägger undan den till mig, TACK en rudiiiiestar till er. Iaf vägen dit kändes som en evighet och varje stop va pain in the assss och det kändes som om jag skulle spy villllken minut som helst och jag ville bara komma hem igen.. Inge kul alls, urk!!!

Skulle gå ut idag med Sanna gal ikv, men som sagt kan inte lämna min säng...
Hoppas jag blir bättre till imorgon..

Min Siiis och Bestiiie me familj har kommit hem safe and sound från the smilling coast. Skönt att ha dom hemma igen, men man kan juh faktist inte låta bli att skratta åt dom när dom klagar om hur kallt det e här. hahhaha Men det e sånt man får ta när man e så himmmla kaxig innan man åker..;)!!..
Love yall, saknat er!! Snart kan vi göra en snögubbe;) hahahha.

Ha det bra, nu ska jag försöka sova lite till!!

PS. Har fått frågor om varför jag inte uppdaterar min blogg så ofta längre. Har bett om ursäkt för de innan men juh mer jag tänker på det så tänker jag inte göra det no more.. Ta mig rätt nu, men jag e inte ute efter att bli någon känd bloggare.. Jag skriver ibland för min egen del, sen är det upp till dig om du vill läsa skiten eller inte. DS

Inga kommentarer: