onsdag 1 december 2010

Full rulle..

Har gjort saker hela tiden den senaste tiden.. Hälsat på kompisar, jobbat, gått ut och annat smått å gott..

Söndag: Baddou fyllde år, så jag fick åka dit och laga f-dags middag till honom.. Min bestiee börjar bli gammal:).. Love you tack för alla åren du funnits för mig och vart en sån bra vän..Rudddiiiiething!! GRATTIS, wish u mannnny more 2 come.

Fick biljetter till Så ska det låta, så i måndag gick jag, mikkiis, m s mamma och hennes vän på inspelning av SÅ SKA DE LÅTA!! Haha vi rocka loss med pensionärena..Vi hade kul, men fyyyy faaan va trötta vi va efter..





Jobbade min sista dag på jobbet igår.. Dax för new shiiit.. Men fy fan va jag kommer sakna tjejerna.. Memories 4 life!!,,

Idag har jag varit hemma hos Mikkiis och fixat Linda och Mikkiis hår..
Mys me galzen!!,, Efter en kaffe och tee time med Evelina..


Fick en rolig nyhet igår. Marika kommer hem från USA den 22 och stannar till 6 jan.. SOoo nice;) miss her loads!!Sen ska jag och hon skaka om USA efter.. Me like...

Ok, har inte mycke vättigt mer att skriva om, e så jäkla trött. Nu är det verkligen dax för min varma säng..
Sov gott och shiit va rädda om er när ni går ut i vintern..

Inga kommentarer: