måndag 15 november 2010

Nu sitter jag på jobbet och försöker hitta på nått roligt att göra, hmm WHAT 2 DO??..
Har inte hänt så mycket på sistonde och min dator och jag har inte direkt samarbetat, så jag bestämde mig för en liten semester från bloggen. Kan inte säga att jag är tillbaka, men lite mer skriv kommer det bli.

I torsdags va jag på kryssning med några galningar och det betydde att jag var helt dead på fredag. Men på lördagen va de Berns med Mikkiis och Sandra som gällde och igår blev de mysdag med Evelina och Bad!!...

Just some quick update;)..

Jag och Evelina har pratat om att åka på semester till Jamaica, hur wicked hade inte det varit??? Fy fan va häftigt land att åka till asså..yes yes!!

Nu måste jag återgå till jobbet, men ill be back;)

Take care pepz!!

Inga kommentarer: