fredag 19 november 2010

Nu har min bestiee åkt ner med hennes familj till The smiling coast utan mig. Fy fan va fitttigt att lämna kvar mig här i kalla Sverige. Och inte nog med det så kommer min lil siiis åka ner till dom nästa vecka, hmm jajaja som om jag bryr mig lixom, tss;(..Buhuuu jag vill oxå..
Jag kan inte vara sur, för jag drar juh snart till USA.. Jag och familjen kommer ha de underbart!! Ced still goin hooood;) hahhahaha!Luv

Men innan siis åker så kommer hon och myser med mig några dagar och det är jag glad över iaf;)..

Sitter och plinkar här på datorn medans top model är på tv.. E så trött på programmet men denna säsongen är det en sån jävla BITCH med som do the hole god damn show.. just luv her;) U wanna be on top:)??

händer inte så mycket idag, kanske blir utgång ikv men Queen D e trött och plus att jag ska jobba imorgon.

Snart e det dax för att handla jul klappar i dont like that.. Ced och lill Ced är lätta men sen ska juh snor valpen få nått extra i år, men va kan det vara..
Va ska man hitta på till en 19åring??? Tipz plz!!..

Inga kommentarer: