torsdag 23 september 2010

Home sweet home

Nu sitter jag på bussen påväg hem till Sthlm igen. Har haft det jätte mysigt och jag har inte rört mig utanför Annas lägenhet mycke.
Idag va vi hemma hos big sis Marie, flätade håret på Tessan och bara hängde. Har inte fått så mycke kärlek på länge. Barnen är juh bara underbara.. Tack för idag;)..
Kommer lägga upp bilder sen.

En sak tycker jag är konstig.Även fast jag har bott så många år i Gävle så saknar jag det inte alls. Kan va skönt att komma hit ibland och bara chilla men jag skulle ALDRIG flytta till baka, never!!!

Det ska iaf bli skönt att komma hem för nu e jag ledig idag imon sen kallar jobbet. Har inte kunnat jobba mycket efter operationen så det ska bli skönt att få vardag igen.

Idag ska jag Evelina och några andra gå ut!! Det blir Mariatorget i chill miljö och det va jätte längesen jag va ute, så det ska bli kul. Saknar alla dårar.

Såå back 2 my side of Sweden..

Inga kommentarer: