måndag 5 juli 2010

Just relax

Måndag och fatta jag e helt ledig. Just nu ligger jag i min säng och plinkar på dumburken. Har städat och legat i parken vid vattnet med brudarna;) softish!!!
Jag är helt slut efter en fullspäckad vecka med besök och jobb och nu är faktist första dagen då jag e helt själv hemma. Tomt, men skönt!!
Ibland behöver man juh bara den här bara vara grejen.

Anw.. Hade tel tid med min läkare idag angående ett cellprov jag gjort som kom tillbaka med svaret: cellförändring, så jag dom har klippt bort vävnad från livmoderhalstappen eller va det heter. Detta kom iaf tillbaka och jag fick svaret att jag måste lasra bort en bit till och sen gå på koll en gång i halvåret men min läkare gjorde klart för mig att det inte handlade om cancer,pff lättnad..

Även den kommmmmmande veckan blir fullspäckad.
Min mamma kommer vara i Sthlm denna vecka så det blir säkert att träffa upp henne.
Rudie kommer hem, weeee happy 4 u baby gal. Hennes man och min Rudie kommer äntligen hem. Tis-Ons-Sön blir det jobb, lördag gröna lund då NAS och DAMIEN MARLEY dit och spelar. NICE!!

Detta va lite update, hörs snart..PZ

Inga kommentarer: