tisdag 27 juli 2010

Time fly by

Det är tisdag redan. Time just fly by.
Denna veckan e full späckad så jag antar att den oxå kommer fly by. Jobba idag och imorgon ev torsdag. Ska shopppa loss med Maria också på torsdag, me like;)..Sen har jag typ 100 andra ärenden som måste uträttas..

Fredag blir det Gävle;).
Ska åka hem till Anna och Rudie thing;).. Lördag ska jag försöka sammmmla alla mina dårar som bor i Gävle och ta en fika lr nått.
Bror, siiis, Eve, Bona, Pia mfl efterlyses;).. Jag tror det kommer bli ett hem besök till Marie, eller hur Anna???

Igår va jag och Arlinda hos farbror blå och gjorde en anmälan mot dom, tänker inte riktigt gå in på vad som hänt förens allt är klart men nu är det gjort iaf.
Bra att dom finns men även dom gör bort sig ibland. yes yall do!!!
Det är en ganska stor grej som hänt och vi är inte dom enda som anmält dom så jag hoppas att dom gör en ändring på vissa saker. Man kan juh hoppas iaf.

Idag har jag varit duktig. Har storstädat, tvättat, lagat mat, rensat garderober osv.. Så för att orka med natten så måste jag ta en liten nappy napppp innan jag ska möta upp mami Arlinda och sen jobba!!!Yes mam..

PZ

Inga kommentarer: