lördag 30 mars 2013

Ikväll är det mys på högnivå.
Jag är så himla trött i kroppen eftersom jag jobbar ihjäl mig, men planer finns och därför är money ett måste. Sen måste jag säga att jag älskar mitt jobb och känner inte att det är jobbigt att gå dit. N the gyalz :p.

Iaf när man jobbar så mycket som jag gör är det svårt att fläta ihop allt, men jag gör mitt bästa. Visst att klagomål kommer men måste lösa på bästa sätt.

Idag va det påsk här och påsk haren kom även till mig. Haha fick en stor chockad kanin och ett stort tomt påskägg. Haha påsk ägget va tomt och kebba trodde affären blåst honom eftersom han inte fatta att man måste fylla själv. Va säger man, det r tanken som räknas n i love it.

Nu sover liten o jag har kurat ner mig i soffan med ett glas vin o sex in the city 2 ekar på tvn. De blir tidigt för mig och kebba fick gå sj på festen.

Glad kuckelikuuuu för fan och glöm inte att ställa fram kl.